Polly Peacock crochet pattern in dutch and english

Dit is mijn nieuwe patroon; Polly Peacock!

This is my new design; Polly Peacock!

 

Polly is gemaakt met het fijne katoen van Yarn and colors

Dit katoen is erg fijn voor het maken van amigurumi en heeft zoveel kleurkeuze dat je altijd een kleur vind die bij je project past.

It is made with the lovely colors from the brand Yarn and colors

Ik gebruikte must-have katoen en mini-must-have om Polly te maken. De kleuren blauw zijn perfect voor een lief pauwenmeisje.

I used must- have and must-have mini for Polly. The blue colors are perfect for a peacock. It was quit difficult  to figure out how to make the feathers but it worked out fine 

1508768648270

Je vind het Nederlandse  patroon hier:polly-peacock-haakpatroon-pdf *

You can find the english pattern here: polly peacock engels pdf

1508768886759

Dit is de tekening die ik maakte om Polly te ontwerpen.

This is the drawing I made to design Polly’s pattern

1510250391267

 

Speciale dank aan Sofie die het patroon testte voor me en altijd goede feedback geeft. Hier vind je het blog van Sofie Fie bakt, haakt en breit!

Sofie is ook te vinden op Instagram so_fie1974

Special thanks to Sofie Fie bakt, haakt en breit

She tested the dutch pattern for me.

Veel haakplezier met Polly en ik hoop jullie creaties op Instagram en Facebook te zien met de tag #pollypeacock

Hope you enjoy crocheting her and if you have any questions please let me know! I would like to see your Polly on Instagram and Facebook with the tag #pollypeacock

Thanks to yarn and colors for the support!

Love esther

 

6 thoughts on “Polly Peacock crochet pattern in dutch and english

Leave a Reply

